Dit is wat wij doen

Stip Media staat voor krachtig communiceren. Overwogen teksten geschreven met een passie voor perfectie. Teksten die tot de kern komen en aanzetten tot actie. Vanuit die passie schrijven wij teksten om uw boodschap helder over te brengen op uw klanten.
Wij denken graag wat langer en dieper na…

Blijf ook op de hoogte!

En ontvang onze gratis nieuwsbrief

Portfolio: mooie producten

Als Stip Media zijn we trots op wat wij maken en dat laten wij graag aan u zien.

STIP MEDIA – DE FEITEN OP EEN RIJ!

 Eigen uitgaves, magazines en boeken

In opdracht, magazines, boeken, brochures, personeelsbladen

Team van ervaren tekst- en communicatiespecialisten

Eigen ontwerp en vormgevingsspecialisten

De kunst van het verleiden

Een beeldscherm trekt al snel de aandacht. Interessante en vernieuwende content die inspeelt op de behoefte van jullie doelgroep is daarbij essentieel. Ook jouw bedrijf kan succesvol adverteren! Stip Media helpt je bekend te worden bij jullie doelgroep. Samen gaan we ervoor om het maximale uit de reclamecampagne te halen! Op een doordachte manier waarin print en online tactisch op elkaar afgestemd worden. Bedrijven actief in contact brengen met hun doelgroep, dat is waar wij goed in zijn!

Bijkomend voordeel: dankzij onze special interestbladen en bijbehorende online communities op onze sites vergroten wij jullie bereik.

Onze verkoopadviseuse Jacqueline Menks informeert en adviseert je graag. Maar zij begint bij stap 1: Gewoon luisteren!

Catawiki

Opdrachtgever Catawiki werd in 2008 opgericht als een website waar verzamelaars hun verzameling online kunnen bijhouden en bezoekers zelf items aan de catalogus kunnen toevoegen. De naam Catawiki is dan ook een samenvoeging van de woorden ‘catalogus’ en ‘wiki’. Sinds 2011 organiseert Catawiki wekelijkse veilingen in vele verschillende categorieën zoals kunst, oldtimers, antiek, horloges, sieraden, fashion, postzegels en boeken.

Het doel van Catawiki is om bijzondere objecten bereikbaar te maken voor iedereen. Op onze veilingen worden elke week dan ook vele duizenden bijzondere, zeldzame en unieke objecten aangeboden die je niet zomaar in een winkel kunt vinden.

In 2012 werd Stip Media gevraagd om bij te dragen aan de naamsbekendheid van Catawiki. Inmiddels maakt Stip Media sinds 2013 elk jaar 4 uitgaven Catawiki Magazine, 52 full colour pagina’s dik. Met een gemiddelde oplage van maar liefst 100.000 exemplaren is het een krachtige tool geworden om ook naast het online platform positief in beeld te blijven.

Ook interesse in een eigen magazine voor personeel, klanten en/of opdrachtgevers? Neem contact op met Vincent van de Vrede:

Kijk ook eens op onze andere websites